Technologia stale się rozwija i jeśli jesteś przedsiębiorcą, powinieneś z tego skorzystać. Nowoczesne narzędzia pozwolą ci bowiem na szybsze wysyłanie komunikatów do twoich klientów. Co więcej, treści staną się interaktywne, co z pewnością wpłynie na ich pozytywny odbiór.
Czym są wiadomości RCS?
Zapewne doskonale wiesz, na czym polega mailing marketingowy, wysyłka newsletterów lub automatycznych SMS-ów. Dziś masz jednak do dyspozycji o wiele więcej różnorodnych narzędzi. Wiadomości RCS łączą w sobie funkcje SMS-ów i MMS-ów, co niesie za sobą wiele korzyści. Dzięki takiej formie komunikatu zyskujesz możliwość:
- wysyłki multimedialnych wiadomości do swoich odbiorców
- sprawdzenia, czy dany komunikat został odczytany przez klienta
- zastosowania większej liczby znaków niż przewidywany standardowy limit SMS.
Wiadomości RCS czynią twój marketing innowacyjnym i rozwiniętym. Wprowadzają ulepszenia w tradycyjnych komunikatach SMS, dzięki którym możliwe staje się dotarcie do większej liczby odbiorców.
Dlaczego wiadomości RCS są lepsze niż tradycyjne komunikaty?
Wyobraź sobie, że dostajesz wiadomości e-mail i SMS od przedstawicieli jednej z marek. Co sprawi, że zdecydujesz się sprawdzić jej produkty lub usługi? Z pewnością nie zachęci cię do tego ściana tekstu, z którego trudno wyłapać najważniejsze informacje. Nie chodzi tylko o zainteresowanie treścią, lecz także o twój czas. Obecnie wykonujemy wiele zadań jednocześnie i nie może pozwolić sobie na jego utratę. Już sam prosty i przyciągający wzrok materiał graficzny lub link może sprawić, że odbiorca zdecyduje się zagłębić w komunikat, który do niego kierujesz.
To jednak tylko jedna z wielu zalet wiadomości RCS. Kolejną z nich jest budowanie pozytywnego, nowoczesnego wizerunku twojej firmy. Interaktywne materiały sprawiają o wiele lepsze wrażenie niż zwykłe treści. Weź pod uwagę, że urozmaicone komunikaty stają się standardem. Obecnie korzysta z nich coraz więcej firm — jeśli tego nie zrobisz, twój biznes w krótkim czasie może w znaczący sposób utracić konkurencyjność. Oznacza to także, że wysyłane przez ciebie wiadomości RCS muszą być ciekawe i oryginalne. Jak je zaprojektować?
Współpraca z platformą mProfi
Aby twój komunikat dotarł do jak największej liczby klientów i spotkał się z pozytywnym odbiorem, skorzystaj z platformy dla firm mProfi. Dzięki niej zbudujesz bazę odbiorców, do których w prosty sposób wyślesz wszystkie wiadomości. Ich treść i datę wysyłki zaplanujesz z wyprzedzeniem, co pozwoli ci utrzymać działania marketingowe pod kontrolą i skupić się na innych zadaniach biznesowych.
Wiadomości RCS wysyłane za pośrednictwem mProfi zwiększą twoje zyski i liczbę pozytywnych opinii o firmie. Nowoczesne rozwiązania dają ci pewność, że komunikaty dotrą do poszczególnych osób w pożądanej formie i ustalonym wcześniej terminie. Zdecyduj się na wprowadzenie narzędzia RCS i połącz je z mailingiem marketingowym, skierowanym do różnorodnych branż. Dzięki temu poszerzysz grono swoich odbiorców.
Pytania?
Dokładamy starań aby pomóc w możliwie przystępny sposób, ale musimy pamiętać iż rozwiązania technologiczne zmieniają się bardzo szybko. Tak więc, jeżeli spróbowałeś/aś postępować zgodnie z naszym poradnikiem a problem nadal występuje. Być może potrzebujesz dodatkowych wskazówek… lub zauważyłeś/aś, że instrukcja nie jest już aktualna i wymaga odświeżenia? Daj nam znać! Skorzystaj z jednej z dostępnych z opcji: skomentuj w polu poniżej lub wyślij do nas wiadomość, korzystając z formularza MAM PYTANIE