Wirtualny Kalendarz

Prowadzenie zakładu fryzjerskiego czy kosmetycznego to nie lada wyzwanie. Pomimo tego, że w ostatnich latach przeszły one ogromną rewolucję, od pracowników oczekuje się pełnego zaangażowania oraz ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji, to nawet najlepsze gabinety zmagają się z problemami i wciąż szukają skutecznych metod na wyprzedzenie konkurencji. Aby salon urody mógł odnieść sukces nie wystarczą zabiegi i usługi wykonane na wysokim poziomie. Na co zatem warto jeszcze zwrócić uwagę? Nikogo nie trzeba przekonywać jak ważna w dzisiejszych czasach jest komunikacja i współpraca. Przegapione wizyty, nieodebrane telefony, zdenerwowani klienci…to tylko kilka problemów, które można napotkać w branży beauty.

Tradycyjne metody umawiania wizyt mogą czasami zawodzić. Dlatego nie dziwi nas fakt, że wraz z rozwojem nowych technologii papierowe kalendarze odchodzą do lamusa. Managerowie coraz częściej stawiają na nowoczesne rozwiązania, ułatwiające zarządzanie salonem. Jednym z takich narzędzi jest „Program do obsługi gabinetu kosmetycznego i salonu fryzjerskiego – Wirtualny Kalendarz”. Serwis jest w pełni kompatybilny z urządzeniami mobilnymi dlatego można z niego korzystać zarówno na telefonie komórkowym jak i tablecie. Brzmi dobrze?

Dla kogo Wirtualny Kalendarz?

Wirtualny Kalendarz to nowoczesny program do obsługi salonu fryzjerskiego i zarazem intuicyjny program do gabinetu kosmetycznego, który został zaprojektowany i opracowany tak aby codzienna praca przebiegała dużo sprawniej i efektywniej. Jest narzędziem, które niezwykle ułatwia komunikację i współpracę członków zespołu. Oferowany jest on w różnych pakietach, więc można elastycznie dostosować miesięczny abonament do swoich potrzeb. Jeśli nie jesteś pewny – zamów wersję testową, która przez okres 14 dni jest za darmo. Jeśli dodać do tego, że w każdej chwili można zmienić pakiet na inny lub lepszy cenowo bądź też całkowicie zrezygnować z usługi bez dodatkowych kosztów (jedynie ze względów księgowych nie zwracane są już opłacone abonamenty) – dlaczego by nie spróbować?

Porównanie funkcji – dlaczego warto?

Nieufnie podchodzisz do nowych technologii i boisz się zamienić swój papierowy grafik dnia na ten online? Czy funkcje Wirtualnego Kalendarza przekonają Ciebie do wprowadzenia go w swoim salonie? Co oferuje i jakie ma możliwości?

Przejrzysty interfejs

Zoptymalizowany pod kątem wszystkich urządzeń mobilnych interfejs, przyjemny dla oka kalendarz z przejrzystym podglądem dni i tygodnia to z pewnością elementy wpływające na komfort pracy. W zależności od pracownika świadczącego usługi, terminy mogą być przedstawione w różnych kolorach.

Historia Klienta

Łatwy dostęp do informacji o klientach i możliwość tworzenia notatek z każdej wizyty. Elektroniczne karty klientów to rozwiązanie, dzięki któremu nie umknie pracownikom salonów żaden szczegół. Można łatwo przeglądać zapiski i na ich podstawie zapewnić każdej osobie najlepszą obsługę. W końcu znajomość swoich klientów i ich preferencji (ulubiona maseczka, ulubiony odcień włosów, kolor paznokci czy też sposób upięcia itd.) pozwala na lepsze dopasowanie oferty. Analiza historii wizyt pomaga także w budowaniu strategii marketingowej (kontrola popularności danej oferty, ewentualne zmiany, dodatkowe promocje).

Przypomnienia SMS

Komunikacja z klientem jest bardzo ważna. Wirtualny Kalendarz automatycznie wysyła powiadomienia SMS dzień przed umówioną wizytą około godziny 12:00. Oznacza to, że żaden z pracowników nie musi o nich pamiętać. Klient otrzyma także powiadomienie w wypadku odwołania bądź przesunięcia terminu.

Komunikacja z klientem

Koniec pomyłek i przekreśleń w zeszycie! Wirtualny Kalendarz pozwala odbierać wiadomości od klientów, którzy odpowiedzieli na automatycznie przesłane przypomnienia SMS. Dzięki dedykowanemu modułowi komunikacji z klientami, żadna wiadomość nie umknie Twojej uwadze.

Rezerwacja on-line

Dzięki formularzowi rezerwacji on-line kalendarz salonu piękności zapełnia się sam. „Wirtualny recepcjonista” jest dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu! Jest to duże odciążenie dla pracowników wszystkich salonów bo dzięki temu mogą skupić się na tym co tak na prawdę kochają robić. W ten sposób można zaoszczędzić czas, obniżysz koszta personalne oraz zwiększysz zadowolenie swoich klientów.

Jak łatwo zarezerwować wizytę on-line?

Klienci cenią sobie komfort i swój wolny czas dlatego możliwość samodzielnej rezerwacji wizyty jest jedną z ważniejszych funkcji. Rezerwacja on-line pozwala także uniknąć pomyłek w postaci wpisania klienta na zły dzień lub godzinę.

Zatem jak zarezerwować wizytę w gabinecie fryzjerskim lub kosmetycznym? Wystarczy wejść na stronę internetową swojego ulubionego salonu, skorzystać z formularza rezerwacji on-line i wybrać usługę (farbowanie włosów, strzyżenie męskie, masaż, manicure itd.). Przed zatwierdzeniem wyboru można zapoznać się z jej szczegółami (czas trwania, cena, opis, pracownik). Następnym krokiem jest wskazanie dogodnego dla siebie terminu i wypełnienie formularza rezerwacyjnego (imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu). Na zakończenie należy zaznacz pole „Nie jestem robotem” (w celach zabezpieczających stronę) i kliknąć przycisk „Rezerwuj”. Gotowe! ?Prawda, że to łatwe?

Pytania?

Masz dodatkowe pytania? Skorzystaj z możliwości skomentowania poniżej lub wyślij nam wiadomość korzystając z sekcji MAM PYTANIE

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments