Coraz więcej osób chętnie korzysta ze sprzedaży internetowej. Sklepy internetowe powstają jak grzyby po deszczu. Jednak zdecydowanie mniej popularną, a równie interesującą formą działalności jest hurtownia internetowa. Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że może być ona bardziej dochodowa niż sklep. Warto wiedzieć jak szybko i łatwo można założyć własną hurtownię internetową.

Hurtownia internetowa – dla kogo?

Platforma hurtowa to bardzo dobre rozwiązanie dla wszelkich producentów, którzy decydowali się na sprzedaż swojego towaru różnym pośrednikom. Dzięki założeniu własnej hurtowni mogą oni zwiększyć zyski bez konieczności inwestowania zbyt dużej ilości pieniędzy.

Własną hurtownię mogą także założyć osoby posiadające własny sklep internetowy i chcące rozszerzyć jego działalność. Z uwagi na to, że mają spore doświadczenie dotyczące prowadzenia sklepu, z pewnością nie będzie to dla nich duże wyzwanie.

Wreszcie, warto zaznaczyć, że hurtownia internetowa to także dobre rozwiązanie dla osób, które posiadają kontakty wśród zagranicznych producentów, albo dobrze znają tamten rynek. Jest to bardzo ważne i praktyczne, ponieważ część towarów jest dostępna tylko w określonych krajach i miejscach. Import towarów, na które jest duże zapotrzebowanie na rodzimym rynku to idealne rozwiązanie na hurtowy handel.

Jak założyć hurtownię internetową?

Aby założyć hurtownię internetową, przede wszystkim trzeba posiadać stronę internetową, z której inne sklepy oraz prywatni kupujący będą mogli zamawiać produkty. Można stworzyć taki portal od zera – przydatne mogą się ukazać usługi świadczone przez profesjonalistów. Jednak zwykle jest to dość długotrwałe działanie, które dodatkowo nie mało kosztuje.

Drugim rozwiązaniem, które może się okazać o wiele lepsze jest CStore. Oprogramowanie to jest bardzo tanie i praktyczne, a także bardzo szybkie i łatwe do drożenia. Wystarczy tylko odpowiednio wprowadzić wszystkie dane. Sklep B2B wiąże się także z szeregiem ułatwień związanych z prowadzeniem hurtowni jak np. synchronizacja wszystkich danych. Dzięki temu pracownicy hurtowni będą mniej obciążeni pracą, a koszty prowadzenia działalności spadną.

Sklep internetowy B2B umożliwia nadawanie klientom indywidualnych rabatów i upustów. Każdy kupujący może sam wypracować zniżki, które będą mu automatycznie przydzielane.

Rozwijanie hurtowni internetowej 

Na stronie: https://www.cstore.pl/blog/hurtownia-internetowa-czym-jest-i-jak-ja-zalozyc/ można znaleźć wiele interesujących informacji na temat tego, w jaki sposób można rozwijać i promować swoją hurtownię internetowa, tak aby osiągnąć znaczący sukces na rynku.

Dobrym pomysłem dla rozwoju może być np. zaopatrzenie się w kilka produktów, na które jest zapotrzebowanie, aby zainteresować klienta i wybadać rynek. Z czasem można rozwijać swoją ofertę o kolejne produkty i propozycje. Nabywane doświadczenie pozwoli zainwestować w jakie towary i w jakiej ilości warto inwestować.

Promowanie hurtowni może się opierać na kilku metodach. Przede wszystkim, można udzielać się na różnych forach i stronach internetowych, a także na grupach na Facebooku, które w ostatnim czasie działają bardzo prężnie. Dobrym rozwiązaniem jest Facebook Ads. Nie można też zapomnieć o wciąż bardzo popularnym i skutecznym pozycjonowaniu reklam w wyszukiwarce Google. Dobrym miejsce na reklamę jest też Linkedin. To właśnie tam udzielają się przedsiębiorcy w różnych sprawach zawodowych jak np. promowanie swoich działalności czy zdobywanie nowych kontrahentów.

Pytania?

Masz problem? Potrzebujesz naszej pomocy/wskazówki? Skorzystaj z jednej dostępnych z opcji: napisz do nas w komentarzach korzystając z pola poniżej, skorzystaj z forum gdzie możesz uzyskać pomoc od innych użytkowników naszej strony lub wyślij do nas wiadomość!


Komentuj Nasze forum Napisz do nas

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments