Chciałbyś pobrać nową aplikację na swój telefon ale Sklep Google Play nie działa prawidłowo? Program nie chce się włączyć lub wyrzuca błędy? Nie martw się! Na szczęście jest kilka metod, które powinny rozwiązać problem. Skorzystaj z naszej krótkiej instrukcji krok po kroku. Telefon w dłoń i zaczynamy!

Zrzuty z ekranu zostały wykonane na podstawie telefonu Huawei P20 Pro

SPRAWDŹ CZY MASZ STABILNE POŁĄCZENIE INTERNETOWE 

Jeśli wciąż nie masz dostępu do Google Play bądź też aplikacja nie chce się wczytać,to problemem może być słabe połączenie z Internetem. Stabilne łącze przez Wi-Fi lub komórkową sieć transmisji danych znacznie ułatwia przeglądanie i pobieranie programów.

  1. Wejdź do ustawień swojego smartfona, klikając na ikonę zębatego koła a następnie odszukaj kategorię „Sieci zwykłe i bezprzewodowe” (lub „Połączenia”. Te opcje mogą się różnić w zależności od urządzenia).
  2. Wyłącz Wi-Fi (ustaw suwak w pozycję nieaktywną) i włącz mobilną transmisję danych (przesuń suwak w prawą stronę) a następnie sprawdź, czy coś się zmieniło.
  3. Jeśli krok z punktu 2 nie zadziałał, wyłącz mobilną transmisję danych a następnie włącz ponownie Wi-Fi i sprawdź, czy problem został rozwiązany.

WYŁĄCZ DANE I PAMIĘĆ PODRĘCZNĄ SKLEPU PLAY

To sprawi, że aplikacja będzie działać tak jakby została na nowo zainstalowana.

  1. Na liście zainstalowanych aplikacji znajdź i uruchom „Ustawienia” (ikona zębatego koła).
  2. Przejdź do zakładki „Aplikacje” lub „Menadżer aplikacji (to wszystko zależy od modelu telefonu i wersji systemu Android).
  3. Kliknij na kategorię „Aplikacje” a następnie przewiń listę wszystkich zainstalowanych programów i odszukaj Sklep Google Play.
  4. Przejdź do zakładki „Pamięć” a następnie kliknij na przycisk „Wyczyść dane”. Pojawi się małe okienko dialogowe. Aby wszystkie dane Sklepu Google Play zostały trwale usunięte (dotyczy to plików, ustawień, kont czy też baz danych) musisz kliknąć na przycisk „Usuń”.
  5. Następnie kliknij przycisk „Wyczyść pamięć podręczną”.

URUCHOM PONOWNIE SWÓJ TELEFON

Jeśli masz stabilne połączenie z Internetem, wyczyściłeś dane aplikacji Google Play ale nadal nie możesz pobierać treści, uruchom ponownie swoje urządzenie. Wystarczy nacisnąć i przytrzymać przycisk zasilania (do momentu gdy na ekranie telefonu wyświetli się menu) a następnie kliknąć przycisk „Wyłącz” lub „Uruchom ponownie” (oczywiście jeśli ta opcja jest dostępna).

Pytania?

Masz problem? Potrzebujesz naszej pomocy/wskazówki? Skorzystaj z jednej dostępnych z opcji: napisz do nas w komentarzach korzystając z pola poniżej, skorzystaj z forum gdzie możesz uzyskać pomoc od innych użytkowników naszej strony lub wyślij do nas wiadomość!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments