Wiesz, że bez znajomości numeru rachunku bankowego możesz zrobić komuś przelew? Wystarczy numer telefonu, aby wykonać transakcję w kilka sekund.

Od czego zacząć? Po pierwsze musisz być klientem banku, który udostępnia BLIK. Następnie musisz ściągnąć na telefon aplikację mobilną swojego banku. W zależności od systemu operacyjnego telefonu, możesz pobrać aplikację za pomocą Google Play (dla smartfonu z systemem Android)lub App Store (dla iPhone).

Aby móc otrzymywać przelewy na telefon, należy w pierwszej kolejności zdefiniować numer telefonu dla BLIKA w aplikacji mobilnej swojego banku (informacje o tym jak to zrobić znajdziesz na stronie https://blikmobile.pl/lp/shopsharing/). Wówczas przelewy BLIK wpłyną na Twoje konto (lub konto innego odbiorcy) automatycznie.

W dzisiejszym artykule pokażemy Tobie jak zrobić przelew na telefon w mobilnej aplikacji ING BANK ŚLĄSKI. Telefon w dłoń i zaczynamy!

  1. Otwórz mobilną aplikację ING BANK na swoim smartfonie a następnie kliknij na przycisk „Przelew BLIK”. Jeśli nie widzisz tej ikony to możesz ją wyciągnąć, klikając „Dodaj skrót” a następnie wybierając zakładkę „Przelew na telefon”;
  2. Zaloguj się do swojego konta;
  3. Wskaż rachunek bankowy z którego chcesz wykonać szybki przelew;
  4. Podaj numer telefonu odbiorcy przelewu (jeśli jego numer telefonu nie jest zarejestrowany w BLIKU, nie będziesz mógł wykonać transakcji);
  5. Podaj nazwę i adres odbiorcy;
  6. Wpisz kwotę przelewu oraz tytuł (opcjonalnie);
  7. Sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają. Zatwierdź operację, klikając na przycisk „Dalej”;
  8. Jeśli dodatkowa autoryzacja kodem nie jest wymagana, kliknij na przycisk „Potwierdź”;
  9. Gotowe! Przelew natychmiast znajdzie się na koncie odbiorcy.

Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej innego banku i nie wiesz gdzie szukać właściwej opcji – śmiało pisz. Pomożemy 🙂

Pytania?

Masz problem? Potrzebujesz naszej pomocy/wskazówki? Skorzystaj z jednej dostępnych z opcji: napisz do nas w komentarzach korzystając z pola poniżej, skorzystaj z forum gdzie możesz uzyskać pomoc od innych użytkowników naszej strony lub wyślij do nas wiadomość!


guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments