Lista zgłoszeń jest dość długa. Począwszy od wypadków, poprzez policję, korki, stłuczki czy też ostrzeżenia o różnych niebezpieczeństwach napotkanych na drodze w trakcie podróży. Społeczność Waze’owa zgłasza także takie rzeczy jak zepsute samochody na poboczach, podejrzane przeszkody czy też zamknięte ulice. Jeśli chciałbyś wysyłać zgłoszenia, ale nie wiesz gdzie szukać właściwej opcji, to koniecznie skorzystaj z naszej krótkiej instrukcji krok po kroku. Telefon w dłoń i zaczynamy!

Zrzuty z ekranu zostały wykonane na podstawie telefonu Huawei P20 Pro. System – Android 10

  1. Sprawdź czy zainstalowana aplikacja WAZE jest zaktualizowana do najnowszej wersji. W tym celu otwórz Sklep Google Play a następnie wpisz w pasku wyszukiwania nazwę programu. Jeśli masz zainstalowaną starą wersję aplikacji, kliknij na przycisk „Aktualizuj”.
  2. Na liście wszystkich zainstalowanych aplikacji odszukaj nawigację, uruchom program i zaloguj się do swojego konta.
  3. W pasku wyszukiwania u góry strony, wpisz cel podróży (możesz wybrać to spośród wyświetlonych propozycji).
  4. Wyświetli się plansza z informacjami o danym miejscu (m.in. adres, ikona do wyznaczania trasy, dane kontaktowe czy ewentualne zdjęcia). Aby rozpocząć podróż kliknij na przycisk „Jedź”.
  5. W prawym, dolnym rogu ekranu pojawi się pomarańczowy symbol dymku (rozmowy). Jeśli na niego klikniesz to wówczas wyświetli się lista z ostrzeżeniami o zagrożeniach. Można zgłaszać policję a także informować o niebezpiecznych sytuacjach na drodze (korek, wypadek, roboty drogowe, zamknięcie pasa, niesprawny pojazd, obiekt na drodze). Prawda, że łatwe?

Pytania?

Masz problem? Potrzebujesz naszej pomocy/wskazówki? Skorzystaj z jednej dostępnych z opcji: napisz do nas w komentarzach korzystając z pola poniżej, skorzystaj z forum gdzie możesz uzyskać pomoc od innych użytkowników naszej strony lub wyślij do nas wiadomość!