Nowe obostrzenia dotyczące robienia zakupów w czasie pandemii określają, że w sklepie może przebywać określona ilość osób (strefa czerwona – w sklepach o powierzchni do 100 m2 – 5 osób na kasę, w sklepach powyżej 100 m2 – 1 osoba na 15 m2). W związku z ogłoszonymi zmianami, w sklepach i marketach mogą tworzyć się kolejki. Niestety nie da się ich uniknąć, ale można je monitorować i sprawdzać, kiedy w danym sklepie znajduje się najmniejsza liczba osób. Jak? Za pomocą Map Google i funkcji „Popularne godziny”. Jeśli jesteś ciekawy jak z tej opcji korzystać, to dzisiejszy artykuł może okazać się pomocny! Telefon w dłoń i zaczynamy!

  1. Uruchom aplikację mobilną Google Maps na swoim telefonie z Android.
  2. W pasku wyszukiwania u góry strony, wpisz nazwę sklepu (możesz wybrać miejsce spośród wyświetlonych propozycji).
  3. Kliknij na biały pasek nawigacji, znajdujący się u dołu strony (podana jest tam m.in. nazwa sklepu).
  4. Wyświetli się plansza z informacjami o danym sklepie (m.in. ewentualne zdjęcia, adres, ikona do wyznaczania trasy). Kliknij na zakładkę „Omówienie”, przesuń stronę w dół i przed obszarem z opiniami zobaczysz funkcję „Popularne godziny”.
  5. Wykres popularnych godzin pokazuje, ilu klientów zwykle odwiedza dany sklep o różnych porach dnia (popularne godziny są określane na podstawie średniej popularności w ciągu kilku ostatnich tygodni). Znajdziesz także informacje o maksymalnym czasie oczekiwania (jak długo klienci czekają w kolejce przy kasie) oraz czasie trwania wizyty w sklepie.
  6. W naszym przykładzie Mapy Google pokazują, że w sobotę w jednym z wrocławskich sklepów Biedronka między godziną 17 a 18 jest spory ruch. Oczekiwanie na realizację zakupów to średnio 10 minut. Przeciętnie klient spędza w dyskoncie około 20 minut. Według statystyk najwięcej klientów pojawia się między godziną 13 a 14.

Pytania?

Masz problem? Potrzebujesz naszej pomocy/wskazówki? Skorzystaj z jednej dostępnych z opcji: napisz do nas w komentarzach korzystając z pola poniżej, skorzystaj z forum gdzie możesz uzyskać pomoc od innych użytkowników naszej strony lub wyślij do nas wiadomość!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments