
Wyjeżdżasz na wakacje? Jesteś poza domem bez dostępu do internetu oraz do swojego konta Gmail? Możesz łatwo ustawić wiadomość o nieobecności. Poinformujesz w niej nadawców, że nie możesz od razu odpowiedzieć na ich maile. Jeżeli jesteś ciekawy jak ustawić autoresponder w Gmailu zostań z nami. Zapraszamy do lektury.
KONFIGUROWANIE WIADOMOŚCI O NIEOBECNOŚCI NA KOMPUTERZE
- Otwórz pocztę Gmail na swoim komputerze a następnie zaloguj się do swojego konta.
- W prawym górnym rogu kliknij na ikonę zębatego koła a następnie wybierz „Ustawienia”.
- Przejdź do zakładki „Ogólne” a następnie przewiń stronę na sam dół do sekcji „Wiadomość o nieobecności”. Zaznacz opcję „Wiadomość o nieobecności włączona”. Wypełnij także zakres dat (wybieramy datę, od której rozpocznie się wysyłanie automatycznej wiadomości i kiedy powinna zakończyć się jej publikacja), temat i treść wiadomości. Możesz także zdecydować kto będzie adresatem Twoich automatycznych wiadomości o nieobecności. Jeśli nie zaznaczysz opcji „Wyślij odpowiedź tylko do osób z mojej listy kontaktów” wówczas automatyczne wiadomości z Gmaila będą wysyłane do wszystkich osób, które do Ciebie napiszą. Zatwierdź klikając na „Zapisz zmiany”.
KONFIGUROWANIE WIADOMOŚCI O NIEOBECNOŚCI NA ANDROIDZIE
- Otwórz aplikację Gmail na swoim telefonie z Android.
- W lewym górnym rogu ekranu kliknij na ikonę hamburgera (główne Menu) a następnie przewiń w dół i wybierz „Ustawienia” (ikona zębatego koła).
- Wybierz konto a następnie kliknij „Wiadomość o nieobecności”. Aby włączyć wiadomość o nieobecności przesuń suwak znajdujący się u góry po prawej stronie. Uzupełnij zakres dat, temat i treść wiadomości. Zatwierdź klikając „Gotowe”.
Więcej
https://support.google.com/mail/answer/25922?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=pl&oco=1
Pytania?
Masz problem aby ustawić automatyczną wiadomość? Potrzebujesz pomocy? Daj znać w komentarzu poniżej lub skontaktuj się z nami poprzez zakładkę MAM PYTANIE