Zapewne zauważyłeś, że wylogowując się z Instagrama i logując się ponownie do aplikacji, możesz wpisać swoje dane lub skorzystasz z opcji „Kontynuuj jako”. Jeśli obawiasz się, że ktoś może z łatwością zalogować się do Twojego konta, może warto usunąć dane logowania? Ale czy to wystarczy i jak się do tego zabrać? O tym w dzisiejszym artykule! Zaczynamy!

Zapisywanie danych logowania jest możliwe dzięki jednej z opcji na Instagramie. Jeśli masz ją włączoną, to po wylogowaniu się z konta wystarczy, że klikniesz na „Zaloguj się” i gotowe. Jeśli chcesz usunąć zapamiętane informacje, skorzystaj z jednej z poniższym metod.

METODA 1. Nie zapisuj danych logowania

  1. Zaloguj się do konta na Instagramie. Przejdź do swojego profilu, klikając na ludzika (na poniższym zrzucie zaznaczone czerwonym kolorem). Następnie przejdź do ikony hamburgera, znajdującą się w prawym, górnym rogu ekranu.
  2. Z menu wybierz „Ustawienia” (ikona zębatego koła) a następnie w ustawieniach konta kliknij na „Zapisane dane logowania”. Ustaw suwak w pozycji nieaktywnej (przesuń w lewą stronę). Pojawi się okno z zapytaniem czy chcesz usunąć konto. Wybierz „Usuń” a podczas kolejnego logowania będziesz musiał wprowadzić nazwę użytkownika oraz hasło. Wyjdź z zakładki poprzez symbol X, przewiń menu ustawień w dół i wybierz „Wyloguj się”.
  3. Teraz aby ponownie zalogować się do konta, musisz podać hasło (nazwa użytkownika może być widoczna). Ale co w sytuacji jak poniżej gdy wyświetli się opcja logowania przez Facebooka? Musisz się z niego wylogować.

METODA 2. Wyloguj się z Facebooka

Jeśli powyższa metoda nie pomogła to wyloguj się z Facebooka jeśli wykorzystujesz go do logowania się na Instagram. Następnie otwórz aplikację Instagram i wyloguj się z niej. Powinno pomóc 🙂 Teraz chcąc ponownie otworzyć aplikację musisz podać nazwę użytkownika oraz hasło.

METODA 3. Wyczyść dane. 

Jest to krok, który wykonuje się w sytuacji, gdy aplikacja nie chce działać prawidłowo. W zdecydowanej większości przypadków metoda przynosi oczekiwane rezultaty.

  1. Wejdź w ustawienia swojego telefonu (ikona zębatego koła) a następnie przejdź do Zakładki „Aplikacje”.
  2. Spośród wszystkich aplikacji, wybierz Instagram.
  3. Kliknij w „Domyślna pamięć” a następnie „Wyczyść dane”. Po wyczyszczeniu danych aplikacji Instagram, ponownie będziesz musiał podać dane logowania i ustawiać wszystko według własnych preferencji.


Pytania?

Dokładamy starań aby pomóc w możliwie przystępny sposób, ale musimy pamiętać iż rozwiązania technologiczne zmieniają się bardzo szybko. Tak więc, jeżeli spróbowałeś/aś postępować zgodnie z naszym poradnikiem a problem nadal występuje. Być może potrzebujesz dodatkowych wskazówek… lub zauważyłeś/aś, że instrukcja nie jest już aktualna i wymaga odświeżenia? Daj nam znać! Skorzystaj z jednej z dostępnych z opcji: skomentuj w polu poniżej lub wyślij do nas wiadomość, korzystając z formularza MAM PYTANIE

Komentuj Napisz do nas
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments