Ustawienie strony startowej, która jest domyślnie otwierana po włączeniu przeglądarki Internet Explorer jest bardzo łatwe. Skorzystaj z krótkiej instrukcji krok po kroku. Do dzieła!
Opcje strony głównej
- Uruchom przeglądarkę Internet Explorer i wprowadź adres strony internetowej, którą chcesz ustawić jako swoją stronę startową. W tym przypadku będzie to www.facebook.com
- Kliknij na strzałkę obok ikony „domek” znajdującą się na pasku narzędzi i i wybierz „Dodaj lub zmień stronę główną” (Add or change Home Page).
- W nowym oknie dialogowym które się pojawi wybieramy „Użyj tej strony web jako jedynej strony głównej” ( Use this webpage as your only home page). Naciśnij Tak aby potwierdzić ustawienie strony głównej.
- Udało się! Naciśnij przycisk strony startowej, a nowa strona startowa zostanie otworzona w aktywnej karcie. Nie ma nic łatwiejszego!
Opcje strony internetowej
- Uruchom przeglądarkę Internet Explorer i wprowadź adres strony internetowej, którą chcesz ustawić jako swoją stronę startową.
- Kliknij na zakładkę Narzędzia ( Tools) a następnie Opcje internetowe.
- W oknie dialogowym, które się pojawiło wejdź w zakładkę Ogólne (General). Następnie kliknij Użyj bieżącej i zatwierdź przyciskiem OK. Gotowe!
Pytania, Sugestie ?
Daj nam znać. Pozostaw komentarz korzystając z poniższego pola! Dziękujemy