Rachunki za prąd, mieszkanie, Internet czy raty kredytu to płatności które wykonujemy systematycznie co miesiąc. Przy dużej ilości przelewów do różnych odbiorców warto zastanowić się nad ich uporządkowaniem i zautomatyzowaniem. Rozwiązanie jest bardzo proste – wystarczy ustawić płatności cykliczne, dzięki którym będziemy monitorować swoje wydatki ? Dyspozycję na cykliczne przelewanie określonej kwoty pieniężnej mogą ustawiać nie tylko osoby mające dostęp do tradycyjnych kont bankowych. Z funkcji tej mogą także korzystać Ci, którzy posiadają konto w mobilnej, finansowej aplikacji Revolut. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak ustawić stałe zlecenia w Revolucie, skorzystaj z naszej krótkiej instrukcji krok po kroku. Zaczynamy!
- Uruchom aplikację Revolut. Wpisz 4-cyfrowy kod dostępu do konta lub zaloguj się za pomocą odcisku palca (jeśli Twój telefon wyposażony jest w czytnik linii papilarnych).
- Przejdź do zakładki „Płatności”, znajdującej się u dołu ekranu a następnie w kategorii „Planowane” kliknij opcję „Dodaj nową płatność cykliczną”.
- Wskaż rachunek, na który chcesz przesłać pieniądze bądź też utwórz nowy kontakt, wpisując dane banku. Podaj imię i nazwisko/nazwę firmy, IBAN (czyli standardowy międzynarodowy numer konta bankowego, który składa się z maksymalnie 34 znaków alfanumerycznych zawierających: kod kraju (Polska to PL), dwie cyfry kontrolne oraz numer, który zawiera numer rachunku krajowego banku. Innymi słowy jest to numer konta poprzedzony kodem kraju), kod BIC/SWIFT (międzynarodowy unikatowy kod identyfikujący banki i inne instytucje) a także opcjonalnie numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail. Na zakończenie kliknij przycisk „Dodaj odbiorcę”.
- Podaj kwotę przelewu a następnie kliknij przycisk „Kontynuuj”.
- Wskaż konkretną datę aby zaplanować wykonanie transakcji a także ustal częstotliwość powtórzeń (codziennie, co tydzień, co miesiąc). Zatwierdź klikając na przycisk „Ustaw”.
- Zaplanuj wykonanie płatności. Gotowe! Możesz przeglądać harmonogram ustawionych transakcji. Jeśli chcesz edytować lub zmienić status już istniejącej płatności wystarczy, że wybierzesz jedną z opcji: „edytuj”, „dezaktywuj”, „aktywuj” lub „usuń” – i to wszystko w dowolnym momencie.
Dane aktualne na dzień publikacji artykułu (19.08.2019).
Więcej
Pytania?
Masz dodatkowe pytania? Skorzystaj z możliwości skomentowania poniżej lub wyślij nam wiadomość korzystając z sekcji MAM PYTANIE