Możesz w pełni kontrolować swoje wydatki na telefon, systematycznie sprawdzając stan konta u operatora sieci. Dotyczy to zarówno posiadaczy telefonów na kartę oraz tych, którzy korzystają z abonamentu. Dzisiejszy artykuł skierowany jest do użytkowników sieci Plus. Pokażemy Tobie jak łatwo sprawdzić bieżące wykorzystanie środków, wybierając jeden z kilku sposobów. Zaczynamy!

OFERTA NA ABONAMENT

Aby sprawdzić aktualną wysokość rachunku oraz wykorzystanie pakietów wyślij:

  • SMS o treści N na numer 2580 (sprawdzisz stan konta w abonamencie),
  • SMS o treści P na numer 2580 (dowiesz się jaki jest aktualny stan pakietów – minut, SMS-ów, transmisji danych),
  • SMS o treści U na numer 2580 ( bieżące użycie – ilość wydzwonionych minut, wysłanych SMS-ów),
  • SMS o treści B na numer 2580 ( liczba wydzwonionych minut z Twojego numeru w abonamencie w danym miesiącu).

OFERTA NA KARTĘ

Jeżeli chcesz sprawdzić stan konta w ofercie na kartę, wybierz jeden z poniższych sposobów:

  • skorzystaj z Plus On-line. Zaloguj się do swojego konta i wybierz zakładkę „Konto i formalności”,
  • wpisz krótki kod *100# i zatwierdź przyciskiem połączenia. W odpowiedzi otrzymasz SMS z informacją o stanie konta oraz ofercie, z której aktualnie korzystasz,
  • wpisz *123*TELEKOD# i naciśnij zieloną słuchawkę aby aktywować usługę „Doładowanie konta”,
  • wpisz *121# i zatwierdź przyciskiem połączenia aby móc sprawdzić ważność i stan posiadanych pakietów,
  • podaj kod *147# aby sprawdzić aktualnie posiadaną taryfę.

RACHUNEK SZCZEGÓŁOWY

Będąc użytkownikiem sieci Plus masz także możliwość kontrolowania swoich kosztów poprzez dostęp do rachunku szczegółowego. Otrzymasz zestawienie wykonanych przez Ciebie rozmów, wysłanych SMS-ów oraz wykorzystanych innych usług przez telefon. Jest on wystawiany po zakończeniu okresu rozliczeniowego i wysyłany poczta na Twój adres. Jeśli korzystasz z e-faktury to także rachunek szczegółowy będzie udostępniany w wersji elektronicznej (PDF). Zapłacisz 5 zł w przypadku kiedy otrzymujesz go pocztą lub bezpłatnie w przypadku e-faktury. Zaznaczamy, ze jest to usługa abonamentowa. Jak ją aktywować? Dostęp do rachunku szczegółowego jest możliwy po zalogowaniu się do Plus online. Następnie przejdź do zakładki „Płatności” i wybierz „Narzędzia i usługi dla płatności”. Kliknij w opcję „Zmień formy rachunku”. W kolejnym kroku określ poziom szczegółowości rachunku. Zaznacz „Faktura VAT wraz ze szczegółowym wykazem połączeń”- włączysz wówczas rachunek szczegółowy. Pojawi się podsumowanie Twojego zlecenia- kliknij „Zatwierdź”.

Więcej

Krótkie kody w plusie na kartę

https://www.plus.pl/uslugi/kontroluj-biezace-wydatki

http://www.plus.pl/uslugi/telekarta-plus

Pytania?

Jeżeli nadal masz problem bądź zauważyłeś jakieś nieścisłości ( numery telefonów oraz adresy stron dostępowych mogą ulec zmianie- jest to zależne od operatora) – daj nam znać w komentarzu poniżej lub skontaktuj się z nami poprzez zakładkę MAM PYTANIE

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o