Dostałeś tabelę w pliku PDF ale widzisz, że brakuje kilku istotnych danych? Musisz dopisać do niej dodatkowe informacje? Oczywiście można utworzyć nowe zestawienie w edytorze tekstu, tylko pytanie, po co tracić na to czas (zwłaszcza gdy do czynienia mamy z jego rozbudowaną wersją)? Można zdecydowanie szybciej. Jeśli jesteś ciekawy jak łatwo przekonwertować tabelę z PDF do dokumentu Word, to dzisiejszy artykuł może okazać się pomocny. Zaczynamy!

Zrzuty ekranu w tym artykule zostały wykonane w programie Word dla Office 365.

  1. Dysponujemy zestawieniem zapisanym w formacie PDF, składającym się z trzech kolumn. Dane w formie tabeli chcemy przenieść do edytora tekstu.
  2. Otwieramy nowy dokument w Word a następnie przechodzimy do górnego paska nawigacji i klikamy na zakładkę „Plik”.
  3. Z listy po lewej stronie wybieramy opcję „Otwórz” a następnie wskazujemy dokument zapisany w formacie PDF (ten zawierający tabelę).
  4. Pojawi się nowe okienko dialogowe, z komunikatem o konwersji pliku PDF na edytowalny dokument programu Word. Potwierdzamy klikając na przycisk „OK”.
  5. Gotowe! Tabela z PDF została wklejona do Worda. Można ją edytować, dopisując nowe wartości, poprawiając te wpisane wcześniej, usuwając wiersze i kolumny bądź też poprostu zmieniając projekt tabeli (styl, obramowanie).

Pytania?

Masz problem? Potrzebujesz naszej pomocy/wskazówki? Skorzystaj z jednej dostępnych z opcji: napisz do nas w komentarzach korzystając z pola poniżej, skorzystaj z forum gdzie możesz uzyskać pomoc od innych użytkowników naszej strony lub wyślij do nas wiadomość!

Piękniejsza strona naszego portalu! Najczęściej pisze o telefonii komórkowej oraz sieciach społecznościowych. A jak już ma dość to biega i sporo kręci na rowerze.

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o